دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Aziz
نوشته شده توسط : ali

دانلود رایگان سریال عزیز با زیرنویس فارسی Aziz TV Series 2021

سریـال عزیز 2021 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

دانلود سریال عزیز

دانلود قسمت آخر سریال Aziz

تماشا آنلاین سریال Aziz با زیرنویس فارسی
زیرنویس چسبیده دانلود سریال Aziz

دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Aziz

دانلود رایگان سریال عزیز

دانلود فیلم Aziz بدون سانسور و حذفیات

.

 

عزیز پایدار، پسر بزرگترین خانواده آنتاکیا که تنها فروشنده فرش هم هستن، زندگی‌ای سراسر رفاه و ثروتمندی داره. تقدیر عزیز با کشتن (آندره)، پسر دلگه‌ی فرانسوی (موسیو پییر) تغییر میکنه؛ مجبور میشه خاکی که توش به دنیا اومده، تنها عشقش (دلربا) و خلاصه هر آنچه صاحبش هست رو رها کنه. دو سال بعد بازگشتش برای همه‌ی اون‌هایی که فکر میکردن مرده غیرمنتظره است. عزیز که مجبور میشه همه چیز رو از نو شروع کنه، با تلاشی که برای زندگی میکنه از خاکسترهاش دوباره متولد میشه؛ با ورود یه دختر روستایی ساده (افنان) به زندگیش، میون دو راهی قرار میگیره. با گذشت زمان بعد از این درگیری احساسی هم خودش و هم عشق واقعیش رو پیدا خواهد کرد.

 
 
 

نسخه زبان اصلی بدون سانسور سریال عزیز را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت seryal.fun دانلود و تماشا کنید.

       

برای دانلود دانلود سریـال Aziz -عزیز محصول 2021 ترکیه لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Aziz با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال Aziz

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Aziz

دانلود سریال عزیز 2022 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود سریال Aziz - عزیز بدون سانسور و حذفیات

تماشای آنلاین سریال عزیز

خلاصه و معرفی بازیگران سریال عزیز

 

 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از پدری ترک بنام مهمت صالیح و مادری عرب با نام حیات متولد شده است. وی دو خواهر به نام های فاطمه و مریم نیز دارد. مراد در یکی از روستا های قونیه بزرگ شده و پس از آن به خاطر شغل پدر( معلم ادبیات)  به آدانا مهاجرت کرده است. وی پس از تمام کردن دوره دبیرستان برای تحصیل در دانشگاه، به استانبول نقل مکان می کند. مراد ییلدریم فارغ التحصیل رشته ی مهندسی مکانیک از دانشگاه ییلدیز تکنیک است. او هپزمان با تحصیل در رشته ی مهندسی، در کلاس های تئاتر دانشگاه خود نیز شرکت می کرده و ٣ سال بعنوان بازیگر آماتور به بازی در تئاتر مشغول بوده است.داملا سونمز که به تازگی در سریال محبوب گودال با کاراکتر افسون درخشید و بسیار پسندیده شد، اکنون با نقش دلربا در سریال عزیز حضور دارد.
سال انتشار
2021
ستارگان فیلم
Ahmet Mümtaz Taylan , Baran Akbulut , Damla Sönmez
نویسندگان
Eda Tezcan , N/A

 

برای دانلود رایگان سریال ترکیه عزیز لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال عزیز با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

  [caption id="attachment_58" align="alignnone" width="151"]دانلود فیلم دانلود فیلم ، دانلود سریال[/caption] فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و چون برای اولین بار، تصاویر متحرک، روی فیلم عکاسی ثبت می‌شد و به این وسیله، نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند؛ البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، فیلم‌هایی که پس از پایان اکرانشان در سینما، از تلویزیون پخش شود را «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن «فیلم تلویزیونی» می‌گویند. همچنین فیلم‌هایی که به صورت چند سری (اپیزود) یا قسمت باشد به آنها سریال می‌گویند. در نتیجه فیلم‌ها به سه دسته شامل: فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال دسته‌بندی می‌شوند. ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام تداوم دید که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. همچنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.





:: برچسب‌ها: خلاصه و معرفی بازیگران سریال عزیز , تماشای آنلاین سریال عزیز , دانلود سریال Aziz - عزیز بدون سانسور و حذفیات , ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: